رگ خواب هم اکنون در بهترین سینماهای سراسر کشور.

چند ماهی میشود که از دیدن رگ خواب میگذرد و من چه قدر دوست دارم این فیلم را دوباره ،سه باره و یا حتی چهارباره ببینم و با دنیای مینا(لیلا حاتمی )و کامران(کوروش طهامی) ارتباط برقرار کنم...

چیزی که رگ خواب نعمت الله را برایم جذاب کرده بود همراهی بی قید و شرط منِ  مخاطب با مینای فیلم بود...

بعد از فیلم که با حمید در باره ی فیلم حرف زدیم حمید گفت ؛تو اصلا فکرش را میکردی که کامران تو زرد از اب دراید؟؟؟بنظرم همه چیز طبیعی بود و من باورش کردم.

حمید درست میگفت کامران رگ خواب باور کردنی بود منتها تا جایی که مینای فیلم باورش داشت...

ما با مینای فیلم حرف های کامران را باور میکردیم ، با مینای فیلم از دست گه گاه بودنها و نبودنهای  کامران لجمان میگرفت و دقیقا با مینای فیلم به کامران مشکوک میشدیم و این که  نعمت الله با ظرافت جای مینا قرارمان میداد و در هر سکانسی  مثل مینا غافلگیر میشدیم برایم لذت بخش بود...

فیلم رگ خواب را باید دید...



.



.

پ.ن؛هر کدوم از ما یه مینا و یه کامران درون داریم

یه مینای زودباور که دنبال یه زندگی معمولی و ارومه...یه کامران خودخواه که به فکر منفعت طلبی های خودشه...

و البته یه دوستِ مینا که جایی که باید به داد برسه و باشه نیست!!!